تبلیغات در اپلیکیشن

تبلیغات در اپلیکیشن

همواره افزایش استفاده از تلفن همراه برای بازاریابان و صاحبان کسب و کار جذاب بوده است. سهم ترافیک سایت ها از تلفن همراه از 16.2% در سال 2013 به 53.3% در سال 2019 رسیده است که افزایش قابل توجهی است و این رشد صعودی ادامه دارد.

به این ترتیب تبلیغات در نسخه موبایل سایت های پر بازدید و همچنین اپلیکیشن ها و بازی های پرطرفدار روز که گاها میلیون ها کاربر دارند، گزینه جذابی در کمپین های تبلیغاتی به نظر می رسد.

انواع تبلیغات اپلیکیشن در بنمای

CPC (Cost per click) : تبلیغ شما توسط ناشران معتبر و پربازدید نمایش داده می شود و بر اساس هر کلیک،  از شارژ حساب شما کاسته می شود.

CPI (Cost per install): اگر صاحب یک اپ و یا بازی موبایلی هستید و قصد تبلیغات موبایلی را دارید، این امکان فراهم شده تا بر اساس هر نصب اپلیکیشن شما هزینه ای از حاب شما کسر شود. ممکن است کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند ولی تا مرحله نصب پیش نرود. در این صورت شما هزینه ای پرداخت نکرده اید.

CPA (Cost per Acquisition):‌ در این نوع تبلیغات شما تا مرحله ای که کاربر عضو اپلیکیشن و یا بازی شما نشود، پولی پرداخت نخواهید کرد و در ازای هر عضو جدید مقداری هزینه که با توجه به المان های مختلف به دست می‌آید، از حساب شما کاسته می‌شود.

مراحل تبلیغات اپلیکیشن در بنمای

اجرای تبلیغ و ارزیابی عملکرد
ایده پردازی و نگارش محتوا تبلیغاتی توسط تیم کپی رایتینگ بنمای
انتخاب نهایی ناشران جهت نشر تبلیغ
پیشنهاد بهترین ناشران مرتبط با کسب و کار بر اساس بازار هدف
کسب اطلاعات اولیه از ماهیت کسب و کار تبلیغ دهنده

 مشاورین بازاریابی بنمای در طول اجرای کمپین با بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) همراه شما هستند تا بتوانید بهترین نتیجه را از کمپین خود کسب کنید.

بنمای؛ بهترین نمایش هر آنچه دیدنی است!