
تفکیک برند یا تمایز برند؛ کدام مهمتر است؟ 5راه تفکیک برند
در دنیای پیچیده و پررقابت بازاریابی امروز، بسیاری از کسبوکارها با یک پرسش اساسی مواجهاند: «تفکیک برند» (Brand Differentiation) مهمتر است یا «تمایز برند» (Brand
دانش و علم مارکتینگ مبنای خدمات آژانس خلاقیت و تبلیغات بنمای است
در دنیای پیچیده و پررقابت بازاریابی امروز، بسیاری از کسبوکارها با یک پرسش اساسی مواجهاند: «تفکیک برند» (Brand Differentiation) مهمتر است یا «تمایز برند» (Brand
بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth Marketing) یکی از مؤثرترین و کمهزینهترین روشهای جذب مشتری است. در این مقاله با ۷ تاکتیک موثر برای
برندهای موفق، تنها با تبلیغات یا داشتن یک لوگوی زیبا شناخته نمیشوند. آنچه یک برند را از دیگران متمایز میکند، ترکیبی از ویژگیهای بنیادی است
در دنیای پرهیاهوی بازاریابی، جزئیات نقش بزرگی در موفقیت یا شکست یک کمپین تبلیغاتی ایفا میکنند. یکی از این جزئیات مهم که شاید در نگاه
نمادها در برندینگ نقش مهمی در شکلدهی به ذهنیت مشتری دارند. در این مقاله به تأثیر نمادها در برندینگ، انواع آنها و اهمیت انتخاب درست
تولید محتوا، دیگر یک انتخاب نیست؛ بلکه ضرورتی است که هر کسب و کاری برای دیده شدن در دنیای دیجیتال به آن نیاز دارد. اما