
7 روش مؤثر تبلیغاتی که برندهای بزرگ جهان از آن استفاده میکنند
تبلیغات موفق چیزی فراتر از نمایش یک محصول یا خدمت است؛ این هنر ایجاد ارتباطی ماندگار با مخاطب است. برندهای بزرگ جهانی مانند کوکاکولا، نایکی،
دانش و علم مارکتینگ مبنای خدمات آژانس خلاقیت و تبلیغات بنمای است
تبلیغات موفق چیزی فراتر از نمایش یک محصول یا خدمت است؛ این هنر ایجاد ارتباطی ماندگار با مخاطب است. برندهای بزرگ جهانی مانند کوکاکولا، نایکی،
یکی از روشهایی که توانسته توجه بسیاری از کسبوکارهای پیشرو را جلب کند، «کوبرندینگ» یا Co-Branding است؛ مفهومی که شاید ساده به نظر برسد، اما
انتخاب نام برند یکی از بنیادیترین اجزای هویت یک کسبوکار است. این نام، اولین نقطه تماس مشتری با برند است و میتواند در همان چند
آیا بازاریابی هدفمند به گوشتان خورده؟ در دنیای امروز که رقابت میان برندها شدیدتر از همیشه شده، دیگر ارسال پیام تبلیغاتی به همه افراد، آن
آیا اصطلاح سوشال لیسنینگ را شنده اید؟در دنیای پرشتاب و پرحجم شبکههای اجتماعی، برندها بیش از هر زمان دیگری نیاز دارند بدانند درباره آنها چه
در دنیای رقابتی امروز، صرف داشتن محصول یا خدمت باکیفیت تضمینکننده موفقیت نیست. آنچه کسبوکارها را به سوددهی و رشد پایدار میرساند، «جذب مشتری» است.